Saturday 6 July 2013

Ahlan Wa Sahlan Ya Ramadhan


Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Hari ini 6 Julai 2013 bersamaan 27 Syaaban 1434 H, dan yang pastinya hanya 3 hari lagi semua umat Islam di seluruh dunia akan menyambut bulan Ramadhan. Ahlan Wa Sahlan Ya Ramadhan, Selamat Datang Ramadhan dan pastinya ini bulan yang sangat ditunggu-tunggu oleh seluruh umat Islam bagi meningkatkan lagi ibadah kepada Allah s.w.t. 

Ahlan Wa Sahlan ya Ramadhan



Jadi, masih tidak terlewat untuk Tokwan menwar-warkan bahawa tempahan ketupat palas rebus/frozen kini dibuka dan kepada yang berminat boleh membuat tempahan sekarang. Untuk pengetahuan semua, TokwanMat ni merupakan perniagaan keluarga dan sejak dari tahun 1990an, kami sekeluarga telah mengusahakan ketupat palas untuk jualan khususnya pada musim-musim perayaan. Kepada yang berminat untuk membuat tempahan, boleh menghubungi tokwan terus atau melayari mudah.my atau majalah.com dan hanya perlu search TokwanMat Ketupat Palas. Dibawah merupakan link bg mudah.my dan majalah.com untuk rujukan bagi yang berminat. 

http://www.mudah.my/Tokwan+Mat+Ketupat+Palas-21544343.htm?last=1
Jangan malu dan jangan segan untuk menghubungi pihak kami dan pastikan, untuk tempahan perlulah dibuat 7 hari sebelum tarikh pengambilan
http://www.majalah.com/?business:tokwanmat-ketupat-palas:C99GN33PQ43

Tokwan juga turut mempunyai facebook page sendiri bagi memudahkan pelanggan melihat pelbagai jenis kuih muih dan ketupat palas yang disediakan oleh kami sendiri. Untuk Ramadhan ini, Tokwan hanya menerima tempahan ketupat palas sahaja dan untuk tempahan kuih muih tradisional, akan dibuka semula 2 minggu selepas Ramadhan. 

https://www.facebook.com/tokwanmatketupatpalas?ref=hl
Kepada yang suka makan ketupat palas, boleh membuat tempahan sekarang. Tokwan akan update dari semasa ke semasa bila tarikh tutup untuk order ketupat palas k. Untuk tempahan boleh hubungi

Noor : 0146460549 atau 
Email: tokwanmatketupat@gmail.com

Jumpa lagi di entri seterusnya

Salam Ramadhan,
TokwanMat

No comments:

Post a Comment