Friday 2 August 2013

Tempahan ketupat palas / Doa Ramadhan hari ke 23 dan 24

Salam Ramadhan semua.

Tempahan ketupat palas masih lagi dibuka...tetapi jika tempahan melebihi 1000 biji keatas, diharap pelanggan dapat beritahu 3 hari lebih awal sebelum tarikh ambil ye, memandangkan sekarang stok ketupat yang sedang disediakan adalah untuk jualan sehari sebelum Aidilfitri di Bukit Beruntung dan juga untuk pelanggan yang telah membuat tempahan lebih awal. Kepada pelanggan yang jauh tetapi mahukan ketupat dalam jumlah yang banyak dan untuk jangka masa yang panjang, disini Tokwan cadangkan anda beli ketupat jenis Frozen kerana ianya boleh disimpan lebih dari sebulan dari tarikh pembuatan. Tempahan ketupat palas bukan terhad kepada musim perayaan sahaja, Tokwan sentiasa menerima tempahan ketupat palas rebus atau frozen sepanjang tahun tetapi anda perlu order 3-7 hari lebih awal daripada tarikh ambil. 

Semalam Tokwan x sempat nak update doa Ramadhan hari ke 23, jadi hari ni Tokwan attachkan sekali doa Ramadhan hari ke 23 dan 24 k.Sekali lagi, credit utk blogger  http://shafiqolbu.wordpress.com untuk doa dibawah. 

Bismillahirrahmanirrahim. 



Jangan lupa, anda boleh cari tokwan di Facebook, email atau contact Tokwan directly di 0146460549. Lagi 1, jangan lupa LIKE https://www.facebook.com/tokwanmatketupatpalas?ref=hl


Salam Ramadhan
TokwanMat

No comments:

Post a Comment