Thursday 19 September 2013

Kini...Segalanya lebih mudah

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera

Kepada yang berminat nak mohon geram RM1000 boleh hubungi saya Noor di talian 0146460549. Terdapat beberapa perkara yang perlu anda ada sebelum membuat permohonan tersebut. 

1) Kene daftar perniagaan dan ada lesen perniagaan berdaftar dengan pihak SSM. Kalau anda masih belum mendaftar, boleh mendaftar dengan kami dan cas yang dikenakan adalam RM80 SAHAJA. Tetapi utk pendaftaran SSM secara online ni, ambil masa sikit sebab sistem yang agak kurang stabil dan perlukan pendaftaran SSM Subscriber.

2) Anda kene ada website yang domain nya ada .my. Contohnya www.namakedaianda.com.my. Jika anda  ada website yg berakhir dgn .com sahaja, anda masih belum layak untuk membuat permohonan geran RM1000 dr SKMM. Jadi, kepada yang belum ada...anda juga boleh mendaftar dengan pihak kami dan cas yang dikenakan untuk pendaftaran domain dan kami akan guide anda untuk guna cpanel hanya RM100 SAHAJA. Domain tu pulak sah selama 1 tahun penggunaan.

3)Sekiranya anda telah ada kedua-dua perkara di atas, boleh terus mendaftar atau buat permohonan di laman web ini --> https://gmbo.skmm.gov.my/. Kalau ada x faham, kami sedia membantu (xde pape cas). Call je Noor k. 

Noor sibuk betul sekarang, tak sempat nak update blog. Tapi ape-ape pon...tempahan ketupat palas masih dibuka sepanjang masa. Tapi klu nak order please sangat-sangat bgtau selewat-lewatnya 3 hari sebelum tarikh ambil. Sebabnya, nak kene cari daun palas lagi kat hutan, nak g beli beras pulut lagi, nak panjat pokok  kelapa...Nampak x betapa tradisionalnya ketupat palas TokwanMat ni...Bhahahaha, tp secara kesimpulannya, amik masa sikit nak buat ketupat palas ni...jadi contact awal sikit tau...jangan lambat sangat. Nanti Noor update lagi blog ni ye. Dah nak balik keje ni..tata titi tutu....

*kejap Noor , kejap Tokwan (org yg sama pon...:P)
*p/s: klu nak tya psl geran ni, call waktu bekerja je tau 9pg- 6 ptg.. <3

Salam sayang,
Noor

No comments:

Post a Comment