Wednesday 4 September 2013

Terima Kasih

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua...

Macam dah lama x update ape-ape kat blog ni kan, alhamdulillah....Tokwan sedikit sibuk sebab tempahan ketupat palas meningkat 2 kali ganda sejak cuba berjinak-jinak jual secara online ni. Entri kali ni Tokwan tujukan khas kepada semua customer Tokwan yang telah membuat pembelian ketupat palas drpd pihak kami. Tahun ni ada ramai customer baru dan apa yang Tokwan harapkan...semua pelanggan tokwan berpuas hati dengan rasa dan kualiti ketupat palas buatan kami. Jika sedap boleh la sebar-sebarkan kat kawan-kawan, kalau rasa ketupat tu perlukan improvement, kami sedia mendengar dan menerima komen dan pendapat dari anda. 
Terima Kasih juga kepada sesiapa sahaja yang singgah untuk jenguk-jenguk blog Tokwan ni. Seronok jugak bila buka je blogspot, setiap hari ada je yang pertambahan kat viewer tu kan. Walaupun x beli pape dari Tokwan, Tokwan tetap nak ucapkan terima kasih jugak sebab tanpa u olls, x naik la rating blog ni kan. <3


Untuk pengetahuan semua, ketupat palas ni bukan dijual pada musim perayaan sahaja....Tempahan adalah dibuka sepanjang tahun. Sebenarnya, keluarga Tokwan juga menyediakan pelbagai jenis kuih muih tradisional dan antara yang kuih yang paling hot sekali adalah pulut panggang dan tepung bungkus (puteri dua sebilik). Tokwan akan update senarai dan gambar2 kuih-kuih tu nanti...hari ni x sempat. Hahahahaa. 
Akhir kata, Tokwan harap anda semua akan terus menyokong Tokwan.Nak sokong secara terang pon boleh, nak sokong secara senyap-senyap pon boleh. 

Sebarang pertanyaan hubungi Noor: 0146460549
p/s: sorry kadang-kadang call x angkat...sini selalu xde line...maklumla duk dekat ngan hutan

Salam 
TokwanMat

No comments:

Post a Comment